PARSENN
Ako na zážitky v chladnom počasí? Inšpirujte sa zaujímavými zimnými eventami
Všeobecné | 10.01.2024 | Eli

Ako na zážitky v chladnom počasí? Inšpirujte sa zaujímavými zimnými eventami

Zima síce ešte neprišla, ale je, prakticky, za dverami. Ako marketéri už ale pravdepodobne nejaké tie zimné aktivácie plánujete. Či už to bude na vianočnom trhu alebo inom, možno aj zasneženom, outdoor-e, prinášame vám pár zaujímavých aktivácií do každého, ehm, chladného počasia, ktoré možno inšpirujú aj tú vašu.

Après-ski plné hudby

Na filmovom festivale Sundance 2023, ktorý sa koná vo viacerým rezortoch, osadilo niekoľko sponzorov salóniky, chaty a oslavy s lyžiarskou, snehovou a horskou tematikou. Výbornou inšpiráciou spomedzi nich je príklad Audible Listening Lodge a ich “Listening (Počúvacia) Gondola (Lanovková Búdka).” Účastníci festivalu sa v nej mohli posadiť a naladiť sa témy pohoda, hudba či príbehy. Búdka bola nielen výrazne obrandovaná, ale najmä obklopená útulnou vonkajšou oddychovou zónou hodnou instafotiek. V rámci nej ste mohli nájsť krby, vyhrievanú jurtu, teplé a studené nápoje, ale aj slané či sladké chuťovky.

Klub White Claw Shore Club zasa vytvoril prémiový lounge priestor, kde sa pozvaní hostia mohli pohostiť tzv. While Claw a oddychovať pri hudobných vystúpeniach. Unikátnym dodatkom boli detailné horské nástenné maľby od miestneho umelca Josepha Toneyho. A v rámci sprievodného programu si hostia mohli nechať personalizovať čapicu či sa zapojiť do súťaže o exkluzívne darčeky. Snehová pohoda ako vyšitá!

Ukážte im krásu cesty zimnou prírodou

Ďalšou krásnou zimnou inšpiráciou by pre vás mohla byť kanadská spoločnosť Arc'teryx zaoberajúca sa outdoorovým oblečením. Do New Yorku totiž priniesla multisenzorické inštalácie severných pobrežných hôr a zážitok nazvala For the Love of Winter - Pre Lásku k Horám. Šesť izieb interiérovej aktivácie sa prostredníctvom projekcií, zvukových kulís, svetelných a veterných efektov zmenili na vrcholy hôr – a haly na cestu k nim. Zážitok sa skončil v chladnej jazernej oblasti, kde na návštevníkov čakal najnovší produktový rad značky Arc'teryx a špecialisti, ktorí boli pripravení poradiť s výberom búnd a mikín. “Horský výstup” zažilo viac než 1 500 účastníkov – áno, správne hádate, vypredali úplne všetky vstupy na túto unikátnu atrakciu.

Event tak mohol vziať dych outdoorových nadšencom, ale aj tým, ktorí zážitok dosiahnutia vrcholu hory ešte nezažili. Jedných aj druhých tak naladili na budúcim turistické dobrodružstvá.

Trendy šport za každého počasia 

Spoločnosť KFC v Kanade si minulú zimu všimla rastúci záujem o basketbal. Basketbalový hype využila v meste Toronto unikátne – a vytvorila vôbec prvé “zazimované” basketbalové ihrisko. Samozrejmosťou bola špeciálna protišmyková látka s vrstvou protišmykovej farby, keďže inštalácia bola otvorená v daždi, snehu či slnku, sedem dní v týždni. Btw, priamo počas sezóny NBA.

A ako to celé fungovalo? Hráči dostali predhriatu basketbalovú loptu a mohli hrať bez ohľadu na počasie. Koše na kurte KFCourt mali formu replík ikonických vedier KFC-čka, samozrejme v štandardnej veľkosti NBA. Bolo možné si tiež zakúpiť dresy s číslom 11 odkazujúcim na slávnu zmes 11 bylín a korenín receptu KFC. A aktiváciu obohatili aj o cross-promo s Uber Eats, vďaka čomu si hráči mohli si vo vybrané dni pochutnať na vzorkách a získať promo kód Uber Eats na budúcu objednávku.

S autami na svahu

Subaru a ich WinterFest je vlastne festivalom hudby a horského životného štýlu s premyslenými mini-zážitkami v ôsmich rôznych lyžiarkych strediskách, priamo pod zjazdovkami.

Značka prepája prezentáciu rodiny vozidiel Subaru Wilderness a hudbu, občerstvenie, darčeky, ukážky výbavy, chillout zónu Solo Stove a unikátne vystúpenia lavínových záchranárskych psov. WinterFest pritom nezabúdal ani na udržateľnosť – na mieste bol k dispozícii Terracycle zbierajúci obaly a odpad a horúce nápoje boli podávané do značkových nádob Klean Kanteen namiesto jednorazových pohárov.

Organizovať akciu v zime môže byť o niečo náročnejšie, ale často aj krajšie a zapamätateľnejšie. Nedajte sa odradiť nástrahami počasia – radšej s nimi rátajte a vytvorte pre vašich zákazníkov zimnú rozprávku à la vaša značka.

Zdroje:

eventmarketer.com
media.subaru.com
marketingdive.com