INŠPIRÁCIE





Chcete vedieť viac o Branded Experience? Vstúpte s nami do sveta zážitkového marketingu a prečítajte si o výnimočných spojeniach značiek so svojimi zákazníkmi.

Ako zažiť čokoládu? Lindt Home of Chocolate
Lindt Home of Chocolate je majstrovskou ukážkou zážitkového marketingu v praxi. Ako priblížiť svoj svet a svoju značku,...

Zážitok, ktorý sa vlastne nestal: Virtuálne pozvanie na pivko à la Heineken
Pivo, ktoré má presne 0 kalórii, žiaden slad a žiaden lepok predstavili Heinekeňáci na jar 2022. Na prvý pohľad možno se...

Aj v hračkárskom segmente sa dá spraviť z obyčajného nákupu ozajstný zážitok. Hamleys sa to darí už viac ako 250 rokov
Predajňa alebo zábavný park? Ukážkový brand experience v rámci offline predaja v podaní hračkárstva Hamleys je skvelou i...

5 kľúčových princípov zážitkového marketingu pre úspešný event
Ľudia túžia po zážitkoch, nie po produktoch. Toto je základné východisko, s ktorým v agentúre PARSENN pracujeme. Experie...

Keď produkt a obal sú zážitkom: aj packaging môže byť súčasťou experiential marketingu
Obal nie je len súčasťou prvého marketingového P, teda Produktu. Priamo či nepriamo totiž ovplyvňuje všetky ostatné – ok...

Novodobý fenomén zážitku: Experiential marketing dnes ľahko predbehne iné reklamné kanály
Obyčajné reklamné kampane už dávno nestačia. Súčasní zákazníci chcú od značiek oveľa viac. Na rad prichádzajú autentické...

Ako fanúšikom naserv(ír)ovať fantastický zážitok: experiential marketing à la US OPEN 2021
US OPEN v roku 2020 bohužiaľ pandémia znemožnila usporiadať. Aj preto sa na ročník 2021 fanúšikovia i značky tešili o to...