PARSENN

INŠPIRÁCIE

Chcete vedieť viac o Branded Experience? Vstúpte s nami do sveta zážitkového marketingu a prečítajte si o výnimočných spojeniach značiek so svojimi zákazníkmi.

Heineken Experience je príbehom, kde je pivo takmer iba doplnkom
Navštívili sme | 29.11.2022

Heineken Experience je príbehom, kde je pivo takmer iba doplnkom

Urobiť z piva senzáciu je pri toľkých pivných značkách a velikánoch náročnou úlohou aj pre tých s veľkým budgetom. Heine...

Zážitkový dizajn? Nechajte sa inšpirovať aktuálnymi trendmi
Inšpirácie | 07.02.2023

Zážitkový dizajn? Nechajte sa inšpirovať aktuálnymi trendmi

Medzi 29. novembrom a 4. decembrom prebehol Miami Art Week a s ním zrýchlená rekapitulácia toho najlepšieho z experienti...

Ako zažiť čokoládu? Lindt Home of Chocolate
Navštívili sme | 25.01.2022

Ako zažiť čokoládu? Lindt Home of Chocolate

Lindt Home of Chocolate je majstrovskou ukážkou zážitkového marketingu v praxi. Ako priblížiť svoj svet a svoju značku,...

Zážitok, ktorý sa vlastne nestal: Virtuálne pozvanie na pivko à la Heineken
Inšpirácie | 27.04.2022

Zážitok, ktorý sa vlastne nestal: Virtuálne pozvanie na pivko à la Heineken

Pivo, ktoré má presne 0 kalórii, žiaden slad a žiaden lepok predstavili Heinekeňáci na jar 2022. Na prvý pohľad možno se...

Aj v hračkárskom segmente sa dá spraviť z obyčajného nákupu ozajstný zážitok. Hamleys sa to darí už viac ako 250 rokov
Navštívili sme | 20.09.2021

Aj v hračkárskom segmente sa dá spraviť z obyčajného nákupu ozajstný zážitok. Hamleys sa to darí už viac ako 250 rokov

Predajňa alebo zábavný park? Ukážkový brand experience v rámci offline predaja v podaní hračkárstva Hamleys je skvelou i...

5 kľúčových princípov zážitkového marketingu pre úspešný event
Brand Experience | 23.11.2021

5 kľúčových princípov zážitkového marketingu pre úspešný event

Ľudia túžia po zážitkoch, nie po produktoch. Toto je základné východisko, s ktorým v agentúre PARSENN pracujeme. Experie...

Kreatívne zážitky pre tú správnu cieľovku? Priučte sa od Crayola!
Inšpirácie | 14.07.2022

Kreatívne zážitky pre tú správnu cieľovku? Priučte sa od Crayola!

Ani odvetvie, v ktorom sa zážitky viac menej tvoria – teda segment umeleckých a kresliacich potrieb – nezabúda na potreb...

Keď produkt a obal sú zážitkom: aj packaging môže byť súčasťou experiential marketingu
Inšpirácie | 30.11.2021

Keď produkt a obal sú zážitkom: aj packaging môže byť súčasťou experiential marketingu

Obal nie je len súčasťou prvého marketingového P, teda Produktu. Priamo či nepriamo totiž ovplyvňuje všetky ostatné – ok...

Novodobý fenomén zážitku: Experiential marketing dnes ľahko predbehne iné reklamné kanály
Brand Experience | 24.08.2021

Novodobý fenomén zážitku: Experiential marketing dnes ľahko predbehne iné reklamné kanály

Obyčajné reklamné kampane už dávno nestačia. Súčasní zákazníci chcú od značiek oveľa viac. Na rad prichádzajú autentické...

Ako fanúšikom naserv(ír)ovať fantastický zážitok: experiential marketing à la US OPEN 2021
Inšpirácie | 29.09.2021

Ako fanúšikom naserv(ír)ovať fantastický zážitok: experiential marketing à la US OPEN 2021

US OPEN v roku 2020 bohužiaľ pandémia znemožnila usporiadať. Aj preto sa na ročník 2021 fanúšikovia i značky tešili o to...