PARSENN
Kreatívne zážitky pre tú správnu cieľovku? Priučte sa od Crayola!
Inšpirácie | 14.07.2022 | Eli

Kreatívne zážitky pre tú správnu cieľovku? Priučte sa od Crayola!

Ani odvetvie, v ktorom sa zážitky viac menej tvoria – teda segment umeleckých a kresliacich potrieb – nezabúda na potrebu vytvárania bondu so zákazníkmi. Crayola sa zamerala na vnútornú kreativitu ich cieľovkovej skupiny, teda najmä detí, a na 17 tisíc metroch štvorcových v USA vytvorila zážitok, do ktorého sa možno ponoriť, nazvaný aj Crayola IDEAworks.

Zážitková výstava sa postupne presúva do miest a veľkomiest ako Easton, Orlando, Minneapolis, Plano či Chandler, aby (nielen) deti zažili myslenie, inovácie či výmysly à la Crayola. Spája nielen farby a zážitky reálneho života či technológií ako RFID náramkov, ktoré počítajú nositeľovu kreatívnu silu. Priberá naviac online a gaming svet. 
 
Takých emojis napríklad pretvára na Craymojis. A aj keď ešte nie Metaverse, Crayola ponúka výučbovú alternatívu Colorverse a ďalšie možnosti rozšírenej reality, aby vytvorila nezabudnuteľné farebné zážitky. Pomenovať a zabaliť si vlastnú pastelku, kresliť na obrovskú digitálnu stenu, otázky a úlohy, čo ti nabrúsia dizajnovacie schopnosti, a ďalšie dynamické aktivity sú samozrejmosťou.
 
Kúpiť si lístky na sponzorovaný, v podstate reklamný event? No jasné, najmä ak je takto do detailu prepracovaný. Ak k tomu tak prirodzene spája značku a jej charakteristiky s experiential marketingom a zážitkami, na úspech máte zarobené. 

A čo na tento husársky kúsok hovorí náš Marián?

„Koncept, ktorý bol vytvorený nielen pre deti. Jednoducho zaujme a priláka aj dospelú cieľovú skupinu – teda práve dospelákov, v ktorých sa skrýva kúsok dieťaťa (a takí sú naozaj mnohí). Vo farebnom a technologicky vyspelom „showroome“ nezabudli ani na ekologickú stránku, ktorú naviac odprezentovali pútavou formou. Crayola priniesla kreatívny platený zážitok, na ktorý sa nezabúda – a aj keby sa zabudlo, deti nám ho budú radi pripomínať.“

Nasajte ešte atmosféru z Crayola IDEAworks a nezabudnite sa zamyslieť, čo vystihuje vašu značku a jej charakteristiky. Práve tie môžu byť základom vášho ďalšieho zážitkového eventu a z neho vychádzajúceho love brandu.
 
Zroj: https://www.crayolaideaworks.com