PARSENN
Vianočné hity v novom, interaktívnom šate
Inšpirácie | 21.11.2023 | Eli

Vianočné hity v novom, interaktívnom šate

Vianočnú ”klasiku” budeme počuť – vlastne, už počúvame – na každom rohu. Až tak veľmi, že si môžeme byť istí, že tie najznámejšie vianočné pesničky si vie zanôtiť v podstate každý. Prečo túto vedomosť nevyužiť a nezapojiť svojich zákazníkov aktívne namiesto pasívneho servírovania tej istej hudby stále dookola?

Asda, britská sieť supermarketov, tento rok chystá presne to. A je tiež skvelou inšpiráciou pre aktivácie a eventy hoc aj tu na Slovensku. Plán je jasný – spraviť Vianoce neuveriBublé (incredibublé), a prepojiť spoty so svetozámym Michaelom Bublém a jeho hitom “Walking in a Winter Wonderland” s vianočným stromčekom, ktorý Asda postaví na jeden deň na londýnskej stanici Kings Cross. A nebude to strom veru hocijaký, bude mať rovno 20 metrov.

Čo má stromček a spot s umelcom spoločné? Nádherné 300-žiarovkové osvetlenie bude na Bublé pohon. Svetlá totiž rozsvieti len spev, konkrétne pesničky Michaela Bublého. Jednoduchý, no skvelý nápad s trochou techniky prinesie, ehm, prenesie vianočné spoty aj do OOH zážitku a v mysliach prepojí supermarkety Asda so spevákom ešte trošku viac.

Embed videa: nech sa páči ...

Odmeny pre tých, ktorí sa zúčastnia karaoke à la Bublé, samozrejme nesmú chýbať. Účastníci tak majú motiváciu stromčeku zaspievať a zároveň dostanú príležitosť ochutnať  vianočné dobroty z Asda. Ak zachutia, neskôr ich v Asde kúpia aj na domov.

Myslíte, že sa nájde množstvo ľudí, ktorí by nezahmkali takú Tichú Noc? Nebojte sa vianočných (mini) akcií a otestujte to – napríklad pri nejakom vianočnom evente ;-)
 

Zdroje:
campaignlive.co.uk
twitter.com/asda
corporate.asda.com