Lego spája rodiny prostredníctvom hry v Superpower Academy
Experiential event je expanziou Septembrovej kampane "Hra je tvoja superschopnosť”. Tá reaguje na celosvetový výskum, ktorý zistil, že deti strávia hrou mimo obrazoviek v priemere len 2 % týždňa (to znamená asi sedem hodín). Aby toto číslo dostalo rozumný kontext, priemerný dospelák strávi skrolovaním na svojom smartfóne 26 hodín týždenne (3,5 hodiny denne). 7 hodín hrania týždenne sa tak javí ako pramálo.
A o čom to celé je? V Superpower Academy sú návštevníci, teda rodiny, hravo “nútené” do spoločného riešenia rôznych misií. Každá misia, teda miestnosť s vlastným “profesorom hier,” prináša samostatnú výzvu a testuje kreativitu, schopnosť riešiť problémy, komunikáciu a zároveň aj odolnosť zúčastnených.
Cieľom je ohnúť “praktický” pohľad dospelých na hru a hranie sa. Akadémia sa ale snaží aj o povzbudenie, aby sme spoločnej, skutočnej, neviruálnej hre v rámci rodinného života a času prisúdili vyššiu prioritu. Čo myslíte, podarí sa to? Veríme, že u zúčastnených áno. A tiež si myslíme, že podobné zážitkové akcie a projekty môžu pomôcť aj vašej značke – o to viac, ak podčiarkujú jej ideály tak perfektne, ako Superpower Academy funguje v kontexte Lega.
Náš Marek o kampani:
“Ak ste si náhodou nepozreli video ku kampani, tak sa k nemu určite dostaňte. Nielenže vám prezradí, o čom kampaň bola, ale vás aj neuveriteľným spôsobom vtiahne do deja. Verím, že zrazu budete mať chuť sa vo svojich kancelariách trochu zahrať (aj niečo iné ako Solitare) ;-)
Video: nech sa páči :-)
Tak čo, za čo sa oplatí “bojovať” vo vašom segmente?
Zdroje:
campaignlive.co.uk
toyworldmag.co.uk