PARSENN
Ružový tenisový kurt, ktorý pláva. Vitajte na palube SS evian!
Inšpirácie | 04.10.2023 | Eli

Ružový tenisový kurt, ktorý pláva. Vitajte na palube SS evian!

Mesto New York sa len tak hemží tenisovými kurtmi – vonkajšími, krytými i rôznymi pop-upmi… Plávajúci tenisový kurt je však novinkou. Na rieke Hudson sa plavila do septembra.

Keď ste sponzorom US Open mnoho rokov, nájsť nové spôsoby komunikácie tohto partnerstva nie je také jednoduché. Značka vody evian, známa tiež pre svoj luxusnejší charakter a čisté línie, sa preto na konci leta rozhodla zorganizovať aktiváciu, ktorá sa k nej výborne hodí – a hladko prepojila vodu a tenis. Prvý oficiálny plávajúci tenisový kurt v New Yorku na trajekte Circle Line tak bol celý ružový (čo sa aktuálne výborne hodí k trendom, ktorý priniesol film Barbie [prelinkovať na článok s hotelom Barbie]), a loď sa na jeden deň premenila na SS evian. V nedeľu 10. septembra tak mohli hostia sledovať mužský turnaj U.S. Open, podebatovať si o tom ženskom zo dňa predtým, a dokonca si zasúťažiť o lístky na budúcoročný U.S. Open. Víťaz si tiež mohol priamo na palube zahrať s Mariou Šarapovovou, ktorý sa na túto príležitosť stala čestnou kapitánkou lode.

Poobedná akcia nebola len tak pre každého – lístok na plavbu stál 99 amerických dolárov. Všetci, ktorí si zakúpili vstupenku, boli do súťaže zaradení automaticky. Víťazstvo bolo náhodné a víťaz informovaný e-mailom pred podujatím – takže sa mohol na príležitosť vhodne obliecť. V cene lístka boli aj drinky, víno a pivo, klasické homárové rolky a predjedlá. Dostupnosť značkovej vody bola samozrejmosťou.

Na evente samozrejme nechýbali vybraní influenceri, partneri či živé DJ vystúpenie à la Coco & Breezy. Content z plavby influenceri, marketingový tím značky evian, časopis Racquet a členovia Tenisovej asociácie Spojených štátov amerických šírili na svojich sociálnych kanáloch. 

Jedným z highlightov aktivácie bol tzv. "Waterside Chat" so Šarapovovou moderovaný bývalou profesionálnou tenistkou Andreou Petkovicovou, v ktorom tenistka vyzdvihla úlohu hydratácie počas tenisových turnajov. Ďalším momentom, ktorý treba vyzdvihnúť, bola jednoduchá mini súťaž v pití vody Evian medzi Sharapovou a chlapcom Ralphom, ktorý online zvirálnel.

Akcia vraj vyžadovala viaceré extra kroky a niekoľko partnerov naviac – napríklad pobrežnú stráž, množstvo sietí okolo tenisového kurtu kvôli bezpečnostným predpisom a požiadavkám… No ak si na event, ktorý organizujete, ľudia ochotne kúpia lístok – a ešte získate toľko pozornosti tlače i na sociálnych médiách, výsledok jednoznačne stojí za to.

Zdroje:
timeout.com 
eventmarketer.com
circleline.com 
BFA