PARSENN
Sponzoring eventu ako zážitková príležitosť: Lacoste vám ukáže, ako na to
Inšpirácie | 06.05.2024 | Eli

Sponzoring eventu ako zážitková príležitosť: Lacoste vám ukáže, ako na to

Vedeli ste, že americký prímorský metropolis miami je “krajinou aligátorov”? Značka s krokodílom v logu zjavne áno, lebo tenisový turnaj v miami využili naplno. Neváhajte sa inšpirovať, lebo aktivácia počas desiatich zápasov nebola prekomplikovaná, zato však vcelku efektívna.

Lokálny Miami Open je omnoho lokálnejší, čo značka v rozhodovaní využila tiež – a na výbornú. Domáckejšiu atmosféru štadiónu doplnili predajňou v štýle štátu, v ktorom sa Miami nachádza, Floridy. Návštevníci turnaja sa tak medzi zápasmi či počas prestávok mohli prechádzať pomedzi pruhovanými lehátkami, živými rastlinami a zeleným značkovým značením a mohli nakupovať nielen bežné kolekcie značky Lacoste. Na predaj boli aj tematické suveníry Lacoste x Miami Open, teda oblečenie, doplnky, plyšáky (áno, vrátane krokodílov) či tenisové potreby.

Skombinovanie všeobecnejšieho, žiadaného tovar s tematickým dáva zmysel, no tam to nekončí. Najväčším hitom pop-upu sa s prehľadom stala personalizačná časť, kde si zákazník mohol čokoľvek, čo si zakúpil, prispôsobiť exkluzívnymi nášivkami kolaborácie značky a turnaja. Noví i existujúci členovia klubu Le Club to mali dokonca zadarmo!

Ambasádori značky a turnaja vo vlastnej VIP časti štadiónu sa s “bežnými” návštevníkmi stretli v rámci pop-upu či v určených stánkoch. Nechýbala ani súťaž "Spot the Croc” – ak ste zbadali krokodíla Lacoste a poslali mu SMSku, mohli ste vyhrať lepšie sedadlá. A všetky aktivačné miesta dávali vybavením, doplnkami a zelenou farbou jasne najavo nielen luxus, ale aj brandovú a tematickú afiliáciu. K tomu štýlom typickým pre Le Club značky Lacoste prepájali dizajn luxusných apartmánov a obchodných priestorov, aby spojenie (a aj nakupovanie) pôsobilo ešte prirodzenejšie.

Zo štadióna sa ľudia v Miami presunú – no kam inam, než na pláž. A tak v Soho Beach House (s ktorými sú Lacoste partneri) usporiadali Lacosťáci večierok, ktorá sa vypredal skôr, než ste povedali “krokodíl.” K obsahu z party pridali aj aktiváciu vo forme tenisových “kliník”, v ktorých influencerov učili  hrať tenis správne, a získali množstvo obsahu a mediálnej pozornosti.

Brandový dizajn s nádychom luxusu, prirodzené spojenie s eventom a lokálnym duchom, personalizácia a prítomnosť trendsetterov sa javia ako ten správny mix pre nielen túto high-endovejšiu značku. Inšpirovali vás a vašu značku tiež? 


____

Zdroje:
lacoste.com 
evenarketer.com
forbes.com