PARSENN

naše
práce

DFF Zone na festivale Lovestream

Klient: Imperial Tobacco

Davidoff je celosvetovo známa značka luxusných tabakových výrobkov, ktorá symbolizuje kvalitu, remeselnú precíznosť a výnimočný zážitok. Okrem svojho produktového portfólia sa Davidoff dlhodobo angažuje v podpore kultúrnych a spoločenských podujatí, pričom hudba hrá v ich aktivitách významnú rolu.


Naša výzva

Zadanie bolo jasné – vytvoriť jedinečnú zážitkovú zónu na festivale Lovestream s rozlohou 50 × 50 metrov, ktorá bude viditeľná, aktívna počas celého dňa a zároveň prémiová. Okrem dizajnu priestoru sme mali zabezpečiť celodenný hudobný program, rôznorodé aktivity pre návštevníkov a kvalitný servis – všetko bez priamej produktovej komunikácie, v súlade s legislatívou.


Riešenie

Pre značku Davidoff sme vytvorili DFF Zone – priestor, ktorý priniesol zážitok na viacerých úrovniach. Hudobný stage patril popredným slovenským DJom, ktorí odohrali svoje sety na prémiovom zvuku Void Audio, považovanom za najlepší zvukový systém na svete.

V zóne sme pripravili množstvo interaktívnych a oddychových prvkov, ktoré udržiavali návštevníkov v pohybe aj v pohodlí:

  • Loptová hra s katapultovým efektom, ktorá zabávala súťaživých aj náhodných okoloidúcich
  • Graffiti stan s interaktívnou projekciou – návštevníci mohli tvoriť vlastné digitálne graffiti na špeciálnej stene
  • Luxusný bar – klimatizovaný, s rýchlou obsluhou a profesionálnymi barmanmi, ktorý sa stal neoficiálnym najlepším barom na celom Lovestreame
  • Zóna oddychu – vybavená lehátkami a slnečníkmi, ponúkala komfort počas horúcich letných dní
  • Stage s LED obrazovkami – vizuálne dominoval priestoru a stal sa silným orientačným bodom v areáli

Na mieru sme vytvorili aj svetelné medúzy, ktoré sme zavesili na konštrukciu pred stageom. Po zotmení vytvárali magickú atmosféru, ktorá dotvárala vizuálny zážitok. 

DFF Zone sa stala jednou z najnavštevovanejších zón mimo hlavného stageu. Vďaka prepracovanému dizajnu, výraznej farbe značky (bordová), kvalitnému zvuku a profesionálnej obsluhe si zóna získala pozornosť návštevníkov všetkých vekových kategórií.

Podarilo sa nám vytvoriť priestor, ktorý pôsobil exkluzívne a otvorene zároveň – spájal vizuálny štýl značky s festivalovou atmosférou a poskytol návštevníkom plnohodnotný program aj pohodlie počas celého dňa.

Po zotmení sa zóna menila na nočný vizuálny highlight festivalu – najmä vďaka podsvietenému stageu a pohyblivým svetelným medúzam, ktoré sa stali symbolom celej DFF Zone. Značka Davidoff sa tak na Lovestreame prezentovala ako prémiový lifestyle brand, ktorý vie osloviť aj bez klasickej reklamy – cez dizajn, hudbu, servis a zážitok.

2500m2
funkčnej zóny
585
osobohodín príprav
150
metrov zvukárskeho hliníka
2763
interakcií hostiek s navštevníkmi
Svet kulinárskych zážitkov

Svet kulinárskych zážitkov

Zákazníkom sme vytvorili príležitosť zažiť prínos kuchýň Oresi na vlastnej koži. Po pracovnej dobe. Mimo otváracích hodín.

Viac
Migrácia značky GOLDEN GATE

Migrácia značky GOLDEN GATE

Promo bolo nevyhnutné naplánovať a postaviť v čase rozbiehajucej sa druhej vlny COVID-19 a plošného testovania.

Viac
Expedícia CERVA 2020

Expedícia CERVA 2020

Vybrali sme sa do čarovného mestečka Bad Gastein. Vychýrený rakúsky lyžiarsky a kúpeľný raj...

Viac
Festivalové leto Stock

Festivalové leto Stock

Ako sa zabaviť, a popritom zvýšiť predaj a povedomie o značke? Zahájili sme nezabudnuteľnú tour...

Viac
Dobrodružná otváračka DPD

Dobrodružná otváračka DPD

Otváranie nového logistického centra spoločnosti DPD sa nevyhlo poriadnej zmene počasia a prinieslo nové výzvy. Výsledok? Event, na ktorý sa nezabúda.

Viac
SNOW SHOW 2023

SNOW SHOW 2023

Snow Show, to je najväčšia a najnavštevovanejšia zimná show určená pre každého milovníka lyžovania a hôr.

Viac
Tour s IMT SMILE

Tour s IMT SMILE

Prémiová značka Davidoff priniesla počas tour s IMT Smile jedinečný zážitok spájajúci hudbu a životný štýl v podobe pojazdnej kaviarne a elegantných zón pre návštevníkov.

Viac
Škótsky duch na Slovenský spôsob

Škótsky duch na Slovenský spôsob

Clan Campbell sme na Slovensku uviedli netradične – priamo v krčmách a baroch, kde sa o príbeh whisky postaral škótsky ambasádor v tradičnom kilte.

Viac
Grécky večer s chuťou slnka

Grécky večer s chuťou slnka

Metaxa 12 Stars ožila v kampani „Grécky večer s chuťou slnka“, ktorá preniesla návštevníkov 24 podnikov v 8 mestách do atmosféry slnečného Grécka.

Viac
Launch nového produktu BLU

Launch nového produktu BLU

Launch event pre značku BLU sa premenil na farebnú konferenciu, kde sa 80 hostí ponorilo do sveta chutí, vôní a kreativity.

Viac
Salón elektromobilov

Salón elektromobilov

Na Salóne Elektromobilov sme pre GreenWay vytvorili moderný a prémiový priestor, ktorý predstavil značku v novom šate počas jej rebrandingu.

Viac
DFF Zone na festivale Žakovic Open

DFF Zone na festivale Žakovic Open

Na Žakovic Open sme pre Davidoff pripravili DFF Zone – 300 m² zážitkový priestor, ktorý pôsobil ako malý festival vo festivale.

Viac
Leto s Tomou

Leto s Tomou

Nafukovacia šmykľavka, detský program a ochutnávky pre rodičov premenili wellness lokality na hravé rodinné zážitky spojené so značkou Toma.

Viac
Whirlpool školenie

Whirlpool školenie

Pre Whirlpool sme pripravili dvojblok školení, ktoré spojili praktickú prezentáciu spotrebičov v kolibe Greta s exkluzívnou prehliadkou výroby priamo v závode.

Viac