naše
práce






Launch nového produktu BLU
Klient: Imperial Tobacco
Značka BLU prichádza na slovenský trh so svojím novým radom produktov, ktoré sú farebné, moderné a plné energie. Našou úlohou bolo pripraviť launch event, ktorý nebude len tradičnou konferenciou, ale zážitkom – takým, ktorý si hostia nielen zapamätajú, ale ktorý zosobní DNA značky BLU: farby, chuť, kreativitu a ľahkosť.
Naša výzva
Zadanie od klienta znelo:
„Chceme, aby bola konferencia iná. Aby bola vizuálne pestrá, zážitková a hravá – tak ako naše produkty.“
Značka BLU sa opiera o mladistvú energiu, nečakané spojenia a zmyslový svet farieb, chutí a vôní. Cieľom bolo preniesť túto identitu do každého detailu eventu – od vizuálu až po zážitky.
Riešenie
Farebný zážitok sme vytvorili pre 80 hostí vo výrazne vizuálnom priestore, ktorý sme premenili na svet značky BLU. Pracovali sme s:
- lúčnymi kvetmi, ktoré vytvárali prírodný a hravý kontrast k modernej značke,
- farebným ambientným osvetlením, ktoré ladilo s obalmi produktov,
- veľkou LED obrazovkou, kde sa premietali výrazné vizuály a animácie BLU.
Už pri vstupe dostali hostia:
- modré tričko s brandingom BLU,
- netradičné menovky v tvare trojuholníka, ktoré odkazovali na dizajn samotného produktu.
Menovky mali zároveň funkčný rozmer – rozdelili hostí do troch farebných skupín: modrá, červená, žltá. Na základe tejto farby sa zúčastnili troch programových sekcií, ktoré rotovali počas dňa:
Program
Konferenčný deň sme rozdelili do troch sekcií:
1. Sekcia: Konferenčný launch
Klasická prezentácia produktu, obohatená o dynamickú vizuálnu show na LED obrazovke. Účastníci sa dozvedeli všetko o značke, hodnotách a novinke na trhu.
2. Sekcia: Svet chutí a vôní
Zmyslová zóna, kde sa hostia hravou formou stretli s arómami a chuťami. Čakali ich:
- edukatívne workshopy o káve a nealkoholickom pive,
- interaktívna aktivita s esenciami v sklenených fľaštičkách – hostia hádali vône (napr. levanduľa, citrus, tymián...).
3. Sekcia: Kreativita & relax
- Spoločná maľba obrazu: v strede bolo logo BLU, ktoré si účastníci “vyfúkavali” cez slamky rôznymi farbami – výsledkom bol kolektívny obraz, symbol spolupráce a farebnosti.
- Mini-workshop s fyzioterapeutom, ktorý učil 5 rýchlych krokov prvej pomoci pri bolestiach chrbta, následne prebiehali individuálne konzultácie.
Gamifikácia a interaktivita
Menovky mali z jednej strany farbu skupiny a z druhej biele políčko. Za každú absolvovanú sekciu hostia získali farebnú nálepku, ktorou si „vyfarbovali“ menovku – jednoduchý, ale funkčný prvok motivujúci k aktívnej účasti.
Večerný program
Konferenčný deň ukončil moderátor Láďo Varecha, ktorý sprevádzal celý program s ľahkosťou a energiou.
Večer sme pripravili koncert kapely Helenine oči, tombolu s atraktívnymi výhrami ochutnávku vína a DJ zábavu, ktorá pokračovala do neskorých hodín.













Svet kulinárskych zážitkov
Zákazníkom sme vytvorili príležitosť zažiť prínos kuchýň Oresi na vlastnej koži. Po pracovnej dobe. Mimo otváracích hodín.
Viac
Migrácia značky GOLDEN GATE
Promo bolo nevyhnutné naplánovať a postaviť v čase rozbiehajucej sa druhej vlny COVID-19 a plošného testovania.
Viac
Expedícia CERVA 2020
Vybrali sme sa do čarovného mestečka Bad Gastein. Vychýrený rakúsky lyžiarsky a kúpeľný raj...
Viac
Festivalové leto Stock
Ako sa zabaviť, a popritom zvýšiť predaj a povedomie o značke? Zahájili sme nezabudnuteľnú tour...
Viac
Dobrodružná otváračka DPD
Otváranie nového logistického centra spoločnosti DPD sa nevyhlo poriadnej zmene počasia a prinieslo nové výzvy. Výsledok? Event, na ktorý sa nezabúda.
Viac
SNOW SHOW 2023
Snow Show, to je najväčšia a najnavštevovanejšia zimná show určená pre každého milovníka lyžovania a hôr.
Viac
Tour s IMT SMILE
Prémiová značka Davidoff priniesla počas tour s IMT Smile jedinečný zážitok spájajúci hudbu a životný štýl v podobe pojazdnej kaviarne a elegantných zón pre návštevníkov.
Viac
Škótsky duch na Slovenský spôsob
Clan Campbell sme na Slovensku uviedli netradične – priamo v krčmách a baroch, kde sa o príbeh whisky postaral škótsky ambasádor v tradičnom kilte.
Viac
Grécky večer s chuťou slnka
Metaxa 12 Stars ožila v kampani „Grécky večer s chuťou slnka“, ktorá preniesla návštevníkov 24 podnikov v 8 mestách do atmosféry slnečného Grécka.
Viac
Salón elektromobilov
Na Salóne Elektromobilov sme pre GreenWay vytvorili moderný a prémiový priestor, ktorý predstavil značku v novom šate počas jej rebrandingu.
Viac
DFF Zone na festivale Lovestream
Na Lovestreame sme priniesli DFF Zone – 2500 m² festivalového raja, kde sa spojila hudba, interaktivita a prémiový servis do jedinečného zážitku.
ViacDFF Zone na festivale Žakovic Open
Na Žakovic Open sme pre Davidoff pripravili DFF Zone – 300 m² zážitkový priestor, ktorý pôsobil ako malý festival vo festivale.
Viac
Leto s Tomou
Nafukovacia šmykľavka, detský program a ochutnávky pre rodičov premenili wellness lokality na hravé rodinné zážitky spojené so značkou Toma.
Viac
Whirlpool školenie
Pre Whirlpool sme pripravili dvojblok školení, ktoré spojili praktickú prezentáciu spotrebičov v kolibe Greta s exkluzívnou prehliadkou výroby priamo v závode.
Viac