PARSENN

naše
práce

DFF Zone na festivale Žakovic Open

Klient: Imperial Tobacco

Davidoff je prémiová medzinárodná značka s dlhoročnou tradíciou, ktorá je na Slovensku známa najmä vďaka svojim kvalitným produktom z oblasti tabakového priemyslu. Vzhľadom na platné legislatívne obmedzenia v oblasti propagácie tabakových výrobkov sa značka zameriava na lifestyle a zážitkové formáty, prostredníctvom ktorých buduje imidž a vytvára asociácie s kvalitou, štýlom a eleganciou. Na podujatí Žakovic Open bola značka prítomná prostredníctvom samostatnej zážitkovej zóny pod názvom DFF Zone.


Naša výzva

  • Žakovic Open je festival s neopakovateľnou atmosférou – komorný, slovenský, priateľský. V prostredí Trenčianskych Bohuslavíc sa každoročne stretávajú rodiny, miestni aj fanúšikovia domácej hudobnej scény. Pre klienta Davidoff sme hľadali spôsob, ako byť na festivale prítomný relevantne, štýlovo a bez priamej produktovej komunikácie. Cieľom bolo vytvoriť zónu, ktorá prirodzene splynie s atmosférou festivalu, ale zároveň vynikne svojím dizajnom a obsahom.

Riešenie

Navrhli sme a zrealizovali DFF Zone – vizuálne výrazný a programovo pestrý priestor, ktorý sa stal neprehliadnuteľnou súčasťou festivalu. Zóna niesla charakteristické farby značky Davidoff – sýtu bordovú, elegantne doplnenú o LED obrazovky a svetelné prvky, ktoré vynikli najmä po zotmení.

DFF Zone ponúkala návštevníkom viacero funkčných zón:

  • Vlastný stage s programom – vystúpenia slovenských umelcov ako Emma Drobná, Braňo DJ, Haf & Beyuz, The Curly Simon
  • Bar – obľúbené miesto oddychu a stretávania
  • Chill-out priestor – lehátka, pohodová hudba a relax v tieni
  • Graffiti wall – interaktívna plocha, kde si návštevníci mohli zanechať vlastnú stopu
  • Rozhovory na hojdačke – neformálne diskusie s osobnosťami v originálnom prevedení pod vedením slovenskej herečky Kristíny Tormovej, ktorej hosťami boli Vedátor, Docent a Juraj Benetin

Zóna fungovala ako samostatný festival vo festivale, pričom prirodzene zapadla do atmosféry Žakovic Open, no zároveň priniesla moderný dizajnový a zážitkový kontrast.

300m2
funkčnej zóny
7100
návštevníkov
4
vystupujúci na stage
3
zaujímavé rozhovory
Svet kulinárskych zážitkov

Svet kulinárskych zážitkov

Zákazníkom sme vytvorili príležitosť zažiť prínos kuchýň Oresi na vlastnej koži. Po pracovnej dobe. Mimo otváracích hodín.

Viac
Migrácia značky GOLDEN GATE

Migrácia značky GOLDEN GATE

Promo bolo nevyhnutné naplánovať a postaviť v čase rozbiehajucej sa druhej vlny COVID-19 a plošného testovania.

Viac
Expedícia CERVA 2020

Expedícia CERVA 2020

Vybrali sme sa do čarovného mestečka Bad Gastein. Vychýrený rakúsky lyžiarsky a kúpeľný raj...

Viac
Festivalové leto Stock

Festivalové leto Stock

Ako sa zabaviť, a popritom zvýšiť predaj a povedomie o značke? Zahájili sme nezabudnuteľnú tour...

Viac
Dobrodružná otváračka DPD

Dobrodružná otváračka DPD

Otváranie nového logistického centra spoločnosti DPD sa nevyhlo poriadnej zmene počasia a prinieslo nové výzvy. Výsledok? Event, na ktorý sa nezabúda.

Viac
SNOW SHOW 2023

SNOW SHOW 2023

Snow Show, to je najväčšia a najnavštevovanejšia zimná show určená pre každého milovníka lyžovania a hôr.

Viac
Tour s IMT SMILE

Tour s IMT SMILE

Prémiová značka Davidoff priniesla počas tour s IMT Smile jedinečný zážitok spájajúci hudbu a životný štýl v podobe pojazdnej kaviarne a elegantných zón pre návštevníkov.

Viac
Škótsky duch na Slovenský spôsob

Škótsky duch na Slovenský spôsob

Clan Campbell sme na Slovensku uviedli netradične – priamo v krčmách a baroch, kde sa o príbeh whisky postaral škótsky ambasádor v tradičnom kilte.

Viac
Grécky večer s chuťou slnka

Grécky večer s chuťou slnka

Metaxa 12 Stars ožila v kampani „Grécky večer s chuťou slnka“, ktorá preniesla návštevníkov 24 podnikov v 8 mestách do atmosféry slnečného Grécka.

Viac
Launch nového produktu BLU

Launch nového produktu BLU

Launch event pre značku BLU sa premenil na farebnú konferenciu, kde sa 80 hostí ponorilo do sveta chutí, vôní a kreativity.

Viac
Salón elektromobilov

Salón elektromobilov

Na Salóne Elektromobilov sme pre GreenWay vytvorili moderný a prémiový priestor, ktorý predstavil značku v novom šate počas jej rebrandingu.

Viac
DFF Zone na festivale Lovestream

DFF Zone na festivale Lovestream

Na Lovestreame sme priniesli DFF Zone – 2500 m² festivalového raja, kde sa spojila hudba, interaktivita a prémiový servis do jedinečného zážitku.

Viac
Leto s Tomou

Leto s Tomou

Nafukovacia šmykľavka, detský program a ochutnávky pre rodičov premenili wellness lokality na hravé rodinné zážitky spojené so značkou Toma.

Viac
Whirlpool školenie

Whirlpool školenie

Pre Whirlpool sme pripravili dvojblok školení, ktoré spojili praktickú prezentáciu spotrebičov v kolibe Greta s exkluzívnou prehliadkou výroby priamo v závode.

Viac