PARSENN

naše
práce

Festivalové leto Stock

Klient: STOCK

Spoločnosť STOCK je distribútor známych značiek alkoholu ako Fernet, Amundsen, Republica, alebo Jim Beam


Naša výzva

  • vytvoriť aktivity na podporu predaja a zvýšenie povedomia o jednotlivých značkách počas letných festivalo
  • zastrešiť festivaly na celom Slovensku - od technických príprav, stavby a relizácie zážitkových aktivít pre návštevníkov, až po bezpečnosť, skladovanie a údržbu kompletného vybavenia, ktoré bolo celé leto v našej domácnosti
  • zdpovednosť za celú realizáciu bez nutnosti zásahov intenrých síl spoločnosti STOCK (často aj 3 festivalov počas jedného víkendu)
  • presun vybavenia s ohľadom na potreby značiek, ale aj nákladov
  • udržať vybavenie vo funkčnom stave vzhľadom na nedostatok času na opravy a prípadné repasy

Riešenie

Ako sa zabaviť, a popritom zvýšiť predaj a povedomie o značke? Zahájili sme nezabudnuteľnú tour po letných festivaloch s aktivitami, do ktorých sme priamo zapojili návštevníkov festivalu.

Kľučovým pre nás bolo, aby každá značka prirodzene zapadla a zžila sa s atmosférou každého podujatia. Vopred sme sa spojili s každým organizátorom festivalu, aby sme dokázali vytvoriť pre naše značky unikátnu sériu aktivít na mieru jednotlivým festivalom.

Namixovali sme si veľmi výživné stretnutia so zákazníkmi: Barmanky sa promotérky v stanoch + prepadové komandá medzi divákmi priamo v cetre diania pod hlavným stageom.

Aby sme fanúšov nevytrhli z diana celého festivalu, naše stany sme rozmiestnili strategicky, vždy s výhľadom na hlavný stage. Vytvorili sme tzv. "rýchle výdajné miesta" plné prekvapení (happy tour, komandá s drinkom, interaktívne hry,..), aby sme zákazníkov zaujali, ale zároveň príliš nevyťahovali z hlavného programu.

Promotérky sme vopred zaškolili do všetkých aktivít, aby sa mohli navzájom striedať a v prípade neočakávaných výpadkov aj nahradiť.

Keďže sme vybavenie nemohli jednoducho rozdeliť do samostatných skupín, vytvorili sme si interný "tour plan" pre každý stan a každý jeden kus vybavenia. Zároveň sme všetky časti interne trackovali, aby sme stačili všetky náklady na minimu.

Všetky kontroly vždy vykonal zodpovedný produkčný ešte pred zbalením akcie. Ak by sme našli nejakú vadu, ľahko opraviteľné veci sme riešili ešte na mieste, aby sme sa stihli v čas presunúť na ďalšiu akciu. Väčšie poškodenia sme riešili centrálne a vždy do 48 hodín.

Bola to úžasná jazda plná zážitkov, na ktorú tak skoro nezabudneme.

12
Festivalov za ťýždeň
23 dní
Akcií
19 dní
Stavieb a balení
38
Postavených stanov
16,5 tis.
Najazdených km
1860
Osobohodín práce
Svet kulinárskych zážitkov

Svet kulinárskych zážitkov

Zákazníkom sme vytvorili príležitosť zažiť prínos kuchýň Oresi na vlastnej koži. Po pracovnej dobe. Mimo otváracích hodín.

Viac
Migrácia značky GOLDEN GATE

Migrácia značky GOLDEN GATE

Promo bolo nevyhnutné naplánovať a postaviť v čase rozbiehajucej sa druhej vlny COVID-19 a plošného testovania.

Viac
Expedícia CERVA 2020

Expedícia CERVA 2020

Vybrali sme sa do čarovného mestečka Bad Gastein. Vychýrený rakúsky lyžiarsky a kúpeľný raj...

Viac