PARSENN

naše
práce

Festivalové leto Stock

Klient: STOCK

Spoločnosť STOCK je distribútor známych značiek alkoholu ako Fernet, Amundsen, Republica, alebo Jim Beam.


Naša výzva

  • vytvoriť aktivity na podporu predaja a zvýšenie povedomia o jednotlivých značkách počas letných festivalov
  • zastrešiť festivaly na celom Slovensku - od technických príprav, stavby a realizácie zážitkových aktivít pre návštevníkov, až po bezpečnosť, skladovanie a údržbu kompletného vybavenia, ktoré bolo celé leto v našej starostlivosti
  • zodpovednosť za celú realizáciu bez nutnosti zásahov interných síl spoločnosti STOCK (často aj 3 festivalov počas jedného víkendu)
  • presun vybavenia s ohľadom na potreby značiek, ale aj na optimalizáciu nákladov
  • udržať vybavenie vo funkčnom stave vzhľadom na nedostatok času na opravy a prípadné repasy

Riešenie

Ako sa zabaviť, a popritom zvýšiť predaj a povedomie o značke? Zahájili sme nezabudnuteľnú tour po letných festivaloch s aktivitami, do ktorých sme priamo zapojili návštevníkov festivalu.

Kľúčovým pre nás bolo, aby každá značka prirodzene zapadla a zžila sa s atmosférou každého podujatia. Vopred sme sa spojili s každým organizátorom festivalu, aby sme dokázali vytvoriť pre naše značky unikátnu sériu aktivít na mieru jednotlivým festivalom.

Namixovali sme si veľmi výživné stretnutia so zákazníkmi: Barmanky a promotérky v stanoch + prepadové komandá medzi divákmi priamo v centre diania pod hlavným stageom.

Aby sme fanúšov nevytrhli z diania celého festivalu, naše stany sme rozmiestnili strategicky, vždy s výhľadom na hlavný stage. Vytvorili sme tzv. "rýchle výdajné miesta" plné prekvapení (happy tour, komandá s drinkom, interaktívne hry...), aby sme zákazníkov zaujali, ale zároveň príliš nevyťahovali z hlavného programu.

Promotérky sme vopred zaškolili do všetkých aktivít, aby sa mohli navzájom striedať a v prípade neočakávaných výpadkov aj nahradiť.

Keďže sme vybavenie nemohli jednoducho rozdeliť do samostatných skupín, vytvorili sme si interný "tour plan" pre každý stan a každý jeden kus vybavenia. Zároveň sme všetky časti interne trackovali, aby sme stlačili všetky náklady na minimum.

Všetky kontroly vždy vykonal zodpovedný produkčný ešte pred zbalením akcie. Ak by sme našli nejakú vadu, ľahko opraviteľné veci sme riešili ešte na mieste, aby sme sa stihli včas presunúť na ďalšiu akciu. Väčšie poškodenia sme riešili centrálne a vždy do 48 hodín.

Bola to úžasná jazda plná zážitkov, na ktorú tak skoro nezabudneme.

12
Festivalov za leto
23 dní
Akcií
19 dní
Stavieb a balení
38
Postavených stanov
16,5 tis.
Najazdených km
1860
Osobohodín práce
Svet kulinárskych zážitkov

Svet kulinárskych zážitkov

Zákazníkom sme vytvorili príležitosť zažiť prínos kuchýň Oresi na vlastnej koži. Po pracovnej dobe. Mimo otváracích hodín.

Viac
Migrácia značky GOLDEN GATE

Migrácia značky GOLDEN GATE

Promo bolo nevyhnutné naplánovať a postaviť v čase rozbiehajucej sa druhej vlny COVID-19 a plošného testovania.

Viac
Expedícia CERVA 2020

Expedícia CERVA 2020

Vybrali sme sa do čarovného mestečka Bad Gastein. Vychýrený rakúsky lyžiarsky a kúpeľný raj...

Viac
Dobrodružná otváračka DPD

Dobrodružná otváračka DPD

Otváranie nového logistického centra spoločnosti DPD sa nevyhlo poriadnej zmene počasia a prinieslo nové výzvy. Výsledok? Event, na ktorý sa nezabúda.

Viac
SNOW SHOW 2023

SNOW SHOW 2023

Snow Show, to je najväčšia a najnavštevovanejšia zimná show určená pre každého milovníka lyžovania a hôr.

Viac