PARSENN

naše
práce

Škótsky duch na Slovenský spôsob

Klient: Fernet Stock Slovakia

Fernet Stock Slovakia je renomovaný hráč na slovenskom trhu s alkoholickými nápojmi, ktorý stojí za distribúciou viacerých silných značiek v segmente liehovín. Spoločnosť je známa nielen vďaka svojmu vlajkovému produktu Fernet Stock, ale aj ako distribútor prémiových zahraničných značiek. V roku 2024 sa rozhodla rozšíriť svoje portfólio o škótsku blended whisky Clan Campbell, s cieľom osloviť novú cieľovú skupinu konzumentov hľadajúcich charakter, autenticitu a kvalitu.


Naša výzva

  • Fernet Stock sa rozhodol uviesť na slovenský trh novú značku škótskej whisky – Clan Campbell. Cieľom bolo predstaviť produkt širokej verejnosti v prirodzenom prostredí, kde sa ľudia stretávajú, bavia a s radosťou objavujú nové chute. Kampaň mala byť netradičná, autentická a priamočará – taká, ako samotná whisky.

Riešenie

  • Navrhli sme promo tour naprieč celým Slovenskom, ktorá priniesla zážitok z pravej Škótskej vysočiny priamo do krčiem, barov a hostincov. Kľúčovým prvkom bola postava škótskeho ambasádora – promotéra oblečeného v tradičnom kilte, ktorý večer čo večer vstupoval do podnikov, aby ľuďom porozprával príbeh značky a ponúkol im ochutnávku whisky Clan Campbell.
  • Promo tím pôsobil súčasne v troch regiónoch – na západnom, strednom a východnom Slovensku. Každý večer sa tak podarilo pokryť tri mestá paralelne a vytvoriť široký geografický zásah. Celkovo sme navštívili 38 podnikov v 8 mestách, pričom každý večer sa niesol v duchu škótskej pohostinnosti a príbehov pri pohári dobrej whisky.
  • Súčasťou zážitku boli aj štýlové darčeky – zákazníci si mohli odniesť šiltovku s logom značky ako pamiatku na večer a zároveň ako nenápadný nositeľ brandu v každodennom živote.
  • Podarilo sa nám vytvoriť autentické spojenie medzi značkou a zákazníkom, ktoré sa nedá dosiahnuť klasickými reklamnými formátmi. Clan Campbell tak vstúpil na slovenský trh presne tak, ako chcel – so štýlom, hrdosťou a chuťou deliť sa o svoj príbeh.
8
Počet miest
38
Počet navštívených podnikov
2312
Počet rozliatych panákov
Svet kulinárskych zážitkov

Svet kulinárskych zážitkov

Zákazníkom sme vytvorili príležitosť zažiť prínos kuchýň Oresi na vlastnej koži. Po pracovnej dobe. Mimo otváracích hodín.

Viac
Migrácia značky GOLDEN GATE

Migrácia značky GOLDEN GATE

Promo bolo nevyhnutné naplánovať a postaviť v čase rozbiehajucej sa druhej vlny COVID-19 a plošného testovania.

Viac
Expedícia CERVA 2020

Expedícia CERVA 2020

Vybrali sme sa do čarovného mestečka Bad Gastein. Vychýrený rakúsky lyžiarsky a kúpeľný raj...

Viac
Festivalové leto Stock

Festivalové leto Stock

Ako sa zabaviť, a popritom zvýšiť predaj a povedomie o značke? Zahájili sme nezabudnuteľnú tour...

Viac
Dobrodružná otváračka DPD

Dobrodružná otváračka DPD

Otváranie nového logistického centra spoločnosti DPD sa nevyhlo poriadnej zmene počasia a prinieslo nové výzvy. Výsledok? Event, na ktorý sa nezabúda.

Viac
SNOW SHOW 2023

SNOW SHOW 2023

Snow Show, to je najväčšia a najnavštevovanejšia zimná show určená pre každého milovníka lyžovania a hôr.

Viac
Tour s IMT SMILE

Tour s IMT SMILE

Prémiová značka Davidoff priniesla počas tour s IMT Smile jedinečný zážitok spájajúci hudbu a životný štýl v podobe pojazdnej kaviarne a elegantných zón pre návštevníkov.

Viac
Grécky večer s chuťou slnka

Grécky večer s chuťou slnka

Metaxa 12 Stars ožila v kampani „Grécky večer s chuťou slnka“, ktorá preniesla návštevníkov 24 podnikov v 8 mestách do atmosféry slnečného Grécka.

Viac
Launch nového produktu BLU

Launch nového produktu BLU

Launch event pre značku BLU sa premenil na farebnú konferenciu, kde sa 80 hostí ponorilo do sveta chutí, vôní a kreativity.

Viac
Salón elektromobilov

Salón elektromobilov

Na Salóne Elektromobilov sme pre GreenWay vytvorili moderný a prémiový priestor, ktorý predstavil značku v novom šate počas jej rebrandingu.

Viac
DFF Zone na festivale Lovestream

DFF Zone na festivale Lovestream

Na Lovestreame sme priniesli DFF Zone – 2500 m² festivalového raja, kde sa spojila hudba, interaktivita a prémiový servis do jedinečného zážitku.

Viac
DFF Zone na festivale Žakovic Open

DFF Zone na festivale Žakovic Open

Na Žakovic Open sme pre Davidoff pripravili DFF Zone – 300 m² zážitkový priestor, ktorý pôsobil ako malý festival vo festivale.

Viac
Leto s Tomou

Leto s Tomou

Nafukovacia šmykľavka, detský program a ochutnávky pre rodičov premenili wellness lokality na hravé rodinné zážitky spojené so značkou Toma.

Viac
Whirlpool školenie

Whirlpool školenie

Pre Whirlpool sme pripravili dvojblok školení, ktoré spojili praktickú prezentáciu spotrebičov v kolibe Greta s exkluzívnou prehliadkou výroby priamo v závode.

Viac