PARSENN

naše
práce

Whirlpool školenie

Klient: Whirlpool

Whirlpool patrí medzi svetových lídrov v oblasti domácich spotrebičov a dlhodobo si drží silnú pozíciu na slovenskom trhu v kategórii práčok, sušičiek či kuchynských spotrebičov. V roku 2024 prechádza slovenská divízia Whirlpool pod značku BEKO, čo prináša nové príležitosti aj výzvy v oblasti školení a predajných stratégií.


Naša výzva

  • Zorganizovať dva bloky odborných školení pre obchodných zástupcov.
  • Prvý blok realizovať v kolibe Greta v Liptovskej Sielnici — v atraktívnom prostredí ideálnom pre produktové školenie a prezentáciu kuchynských spotrebičov vrátane ich funkcií a inovácií.
  • Druhý blok pripraviť priamo vo fabrike Whirlpool, kde mali účastníci možnosť vidieť výrobu spotrebičov na vlastné oči.
  • Vytvoriť prostredie podporujúce efektívne vzdelávanie a budovanie vzťahov v čase dôležitej zmeny značky.

Riešenie

  • Prvý blok školenia sme zrealizovali v štýlovej kolibe Greta, kde sme pre účastníkov pripravili produktové workshopy zamerané na kuchynské spotrebiče. Obchodníci mali možnosť zoznámiť sa s novinkami v portfóliu, funkčnými vlastnosťami spotrebičov a naučiť sa ich efektívne prezentovať zákazníkom.
  • Druhá časť školenia sa uskutočnila v závode Whirlpool, kde obchodní zástupcovia získali exkluzívny pohľad do procesu výroby spotrebičov. Detailne si prešli jednotlivé výrobné linky a oboznámili sa s technologickými inováciami a kvalitatívnymi štandardmi značky.
  • Vďaka kombinácii zážitkovej produktovej prezentácie a praktickej prehliadky výroby sme zabezpečili komplexné vzdelávanie, ktoré nielen podporilo dôveru v značku, ale aj pripravilo obchodný tím na blížiacu sa značkovú transformáciu na BEKO.
6
počet školiacich dní
120
počet preškolených ľudí
514
počet práčok, ktoré sa vyrobili počas hodinovej prehliadky fabriky
Svet kulinárskych zážitkov

Svet kulinárskych zážitkov

Zákazníkom sme vytvorili príležitosť zažiť prínos kuchýň Oresi na vlastnej koži. Po pracovnej dobe. Mimo otváracích hodín.

Viac
Migrácia značky GOLDEN GATE

Migrácia značky GOLDEN GATE

Promo bolo nevyhnutné naplánovať a postaviť v čase rozbiehajucej sa druhej vlny COVID-19 a plošného testovania.

Viac
Expedícia CERVA 2020

Expedícia CERVA 2020

Vybrali sme sa do čarovného mestečka Bad Gastein. Vychýrený rakúsky lyžiarsky a kúpeľný raj...

Viac
Festivalové leto Stock

Festivalové leto Stock

Ako sa zabaviť, a popritom zvýšiť predaj a povedomie o značke? Zahájili sme nezabudnuteľnú tour...

Viac
Dobrodružná otváračka DPD

Dobrodružná otváračka DPD

Otváranie nového logistického centra spoločnosti DPD sa nevyhlo poriadnej zmene počasia a prinieslo nové výzvy. Výsledok? Event, na ktorý sa nezabúda.

Viac
SNOW SHOW 2023

SNOW SHOW 2023

Snow Show, to je najväčšia a najnavštevovanejšia zimná show určená pre každého milovníka lyžovania a hôr.

Viac
Tour s IMT SMILE

Tour s IMT SMILE

Prémiová značka Davidoff priniesla počas tour s IMT Smile jedinečný zážitok spájajúci hudbu a životný štýl v podobe pojazdnej kaviarne a elegantných zón pre návštevníkov.

Viac
Škótsky duch na Slovenský spôsob

Škótsky duch na Slovenský spôsob

Clan Campbell sme na Slovensku uviedli netradične – priamo v krčmách a baroch, kde sa o príbeh whisky postaral škótsky ambasádor v tradičnom kilte.

Viac
Grécky večer s chuťou slnka

Grécky večer s chuťou slnka

Metaxa 12 Stars ožila v kampani „Grécky večer s chuťou slnka“, ktorá preniesla návštevníkov 24 podnikov v 8 mestách do atmosféry slnečného Grécka.

Viac
Launch nového produktu BLU

Launch nového produktu BLU

Launch event pre značku BLU sa premenil na farebnú konferenciu, kde sa 80 hostí ponorilo do sveta chutí, vôní a kreativity.

Viac
Salón elektromobilov

Salón elektromobilov

Na Salóne Elektromobilov sme pre GreenWay vytvorili moderný a prémiový priestor, ktorý predstavil značku v novom šate počas jej rebrandingu.

Viac
DFF Zone na festivale Lovestream

DFF Zone na festivale Lovestream

Na Lovestreame sme priniesli DFF Zone – 2500 m² festivalového raja, kde sa spojila hudba, interaktivita a prémiový servis do jedinečného zážitku.

Viac
DFF Zone na festivale Žakovic Open

DFF Zone na festivale Žakovic Open

Na Žakovic Open sme pre Davidoff pripravili DFF Zone – 300 m² zážitkový priestor, ktorý pôsobil ako malý festival vo festivale.

Viac
Leto s Tomou

Leto s Tomou

Nafukovacia šmykľavka, detský program a ochutnávky pre rodičov premenili wellness lokality na hravé rodinné zážitky spojené so značkou Toma.

Viac