PARSENN

naše
práce

SNOW SHOW 2023

Klient: SNOW SHOW

Snowshow, to je najväčšia a najnavštevovanejšia zimná show určená pre každého milovníka lyžovania a hôr. Koná sa v jedenástich strediskách po celom Slovensku a vytvára priestor na odprezentovanie (nielen) lyžiarskeho vybavenia. Predovšetkým je to tá najlepšia zábava na snehu.  


Naša výzva

- Vytvoriť ucelený koncept zábavy pre všetkých milovníkov lyžovania a hôr v TOP strediskách Slovenska.

- Zrealizovať aktivity na podporu predaja a zvýšenie povedomia o jednotlivých značkách počas SNOW SHOW 2023 Tour.

- Zacieliť ich na rodiny s deťmi, ako aj ženy a mužov vo veku 17 – 35 rokov. 

- Vtiahnuť návštevníkov lyžiarskych stredísk do elektrizujúcej atmosféry SNOW SHOW a ponúknuť im nezabudnuteľný zážitok v pohodovej atmosfére.

- Zrealizovať 11 samostatných eventov za neustále sa meniacich poveternostných podmienok, často na miestach zle dostupných pre techniku.

- Zosúladiť jednotlivé vybavenie značiek tak, aby naša „promo dedina“ pôsobila koncepčne, s dostatočným priestorom na prezentáciu každej značky.

- Udržať vybavenie vo funkčnom stave vzhľadom na nedostatok času na opravy a prípadné repasy.




Riešenie

Na SNOW SHOW 2023 sme sa rozhodli pre jedinečný prístup ku každej značke. Každá značka mala vlastný koncept, ktorým mala zaujať návštevníkov. Súčasťou konceptu bola aj súťaž s moderátorom a vecné ceny či vouchery pre výhercov od našich klientov.

Párty zóna pre Schweppes bola jedným z highlightov podujatia. Návštevníci sa mohli zabaviť so skvelou hudbou v produkcii DJ Braňo a vychutnať si osviežujúce Schweppes mixy.

Pre Granini sme prispôsobili zónu deťom, ktorým sme mohli ponúknuť horúce džúsy s výborným ovocím a zároveň organizovať súťaže s moderátorom, ktoré deti jednoducho milovali.

Jedinečný koncept D-CAFFE pre Davidoff bol veľkou výzvou. Aby sme vytvorili prostredie, ktoré odzrkadlí prémiovosť značky, pripravili sme špičkovú kávu, prosecco, miešané drinky a samozrejme tabakové produkty, ktoré si obľúbila najmä pánska časť návštevníkov.

Neočakávaný koncept v zóne NILIO umožnil návštevníkom vychutnať unikátne zohrievané nealko aj alko pivo dochutené širokým spektrom ingrediencií. Vytvorili sme ním skvelé miesto na relax a oddych po náročnom dni na snehu.



11 x event
TRVANIE
14 200
PREJAZDENÝCH KM
1672
OSOBOHODINY PRÁCE
55 ks
POSTAVENÝCH STANOV
25 000
POČET NÁVŠTEVNÍKOV
392 000
DOSAH NA SOC. SIEŤACH
Svet kulinárskych zážitkov

Svet kulinárskych zážitkov

Zákazníkom sme vytvorili príležitosť zažiť prínos kuchýň Oresi na vlastnej koži. Po pracovnej dobe. Mimo otváracích hodín.

Viac
Migrácia značky GOLDEN GATE

Migrácia značky GOLDEN GATE

Promo bolo nevyhnutné naplánovať a postaviť v čase rozbiehajucej sa druhej vlny COVID-19 a plošného testovania.

Viac
Expedícia CERVA 2020

Expedícia CERVA 2020

Vybrali sme sa do čarovného mestečka Bad Gastein. Vychýrený rakúsky lyžiarsky a kúpeľný raj...

Viac
Festivalové leto Stock

Festivalové leto Stock

Ako sa zabaviť, a popritom zvýšiť predaj a povedomie o značke? Zahájili sme nezabudnuteľnú tour...

Viac
Dobrodružná otváračka DPD

Dobrodružná otváračka DPD

Otváranie nového logistického centra spoločnosti DPD sa nevyhlo poriadnej zmene počasia a prinieslo nové výzvy. Výsledok? Event, na ktorý sa nezabúda.

Viac
Tour s IMT SMILE

Tour s IMT SMILE

Prémiová značka Davidoff priniesla počas tour s IMT Smile jedinečný zážitok spájajúci hudbu a životný štýl v podobe pojazdnej kaviarne a elegantných zón pre návštevníkov.

Viac
Škótsky duch na Slovenský spôsob

Škótsky duch na Slovenský spôsob

Clan Campbell sme na Slovensku uviedli netradične – priamo v krčmách a baroch, kde sa o príbeh whisky postaral škótsky ambasádor v tradičnom kilte.

Viac
Grécky večer s chuťou slnka

Grécky večer s chuťou slnka

Metaxa 12 Stars ožila v kampani „Grécky večer s chuťou slnka“, ktorá preniesla návštevníkov 24 podnikov v 8 mestách do atmosféry slnečného Grécka.

Viac
Launch nového produktu BLU

Launch nového produktu BLU

Launch event pre značku BLU sa premenil na farebnú konferenciu, kde sa 80 hostí ponorilo do sveta chutí, vôní a kreativity.

Viac
Salón elektromobilov

Salón elektromobilov

Na Salóne Elektromobilov sme pre GreenWay vytvorili moderný a prémiový priestor, ktorý predstavil značku v novom šate počas jej rebrandingu.

Viac
DFF Zone na festivale Lovestream

DFF Zone na festivale Lovestream

Na Lovestreame sme priniesli DFF Zone – 2500 m² festivalového raja, kde sa spojila hudba, interaktivita a prémiový servis do jedinečného zážitku.

Viac
DFF Zone na festivale Žakovic Open

DFF Zone na festivale Žakovic Open

Na Žakovic Open sme pre Davidoff pripravili DFF Zone – 300 m² zážitkový priestor, ktorý pôsobil ako malý festival vo festivale.

Viac
Leto s Tomou

Leto s Tomou

Nafukovacia šmykľavka, detský program a ochutnávky pre rodičov premenili wellness lokality na hravé rodinné zážitky spojené so značkou Toma.

Viac
Whirlpool školenie

Whirlpool školenie

Pre Whirlpool sme pripravili dvojblok školení, ktoré spojili praktickú prezentáciu spotrebičov v kolibe Greta s exkluzívnou prehliadkou výroby priamo v závode.

Viac