PARSENN

naše
práce

SNOW SHOW 2023

Klient: SNOW SHOW

Snowshow, to je najväčšia a najnavštevovanejšia zimná show určená pre každého milovníka lyžovania a hôr. Koná sa v jedenástich strediskách po celom Slovensku a vytvára priestor na odprezentovanie (nielen) lyžiarskeho vybavenia. Predovšetkým je to tá najlepšia zábavu na snehu.  


Naša výzva

- Vytvoriť ucelený koncept zábavy pre všetkých milovníkov lyžovania a hôr v TOP strediskách Slovenska.

- Zrealizovať aktivity na podporu predaja a zvýšenie povedomia o jednotlivých značkách počas SNOWSHOW 2023 tour.

- Zacieliť ich na rodiny s deťmi, ako aj ženy a mužov vo veku 17 – 35 rokov. 

- Vtiahnuť návštevníkov lyžiarskych stredísk do elektrizujúcej atmosféry SNOWSHOW a ponúknuť im nezabudnuteľný zážitok v pohodovej atmosfére.

- Zrealizovať 11 samostatných eventov za neustále sa meniacich poveternostných podmienok, častokrát na miestach zle dostupných pre techniku.

- Zosúladiť jednotlivé vybavenie značiek tak, aby naša „promo dedina“ pôsobila koncepčne, s dostatočným priestorom na prezentáciu každej značky.

- Udržať vybavenie vo funkčnom stave vzhľadom na nedostatok času na opravy a prípadné repasy.




Riešenie

Na SNOWSHOW 2023 sme sa rozhodli pre jedinečný prístup ku každej značke. Každá značka mala vlastný koncept, ktorým mala zaujať návštevníkov. Súčasťou konceptu bola aj súťaž s moderátorom a vecné ceny či vouchery pre výhercov od našich klientov.

Párty zóna pre Schweppes bola jedným z highlightov podujatia. Návštevníci sa mohli zabaviť so skvelou hudbou v produkcii Braňo DJ a vychutnať si osviežujúce Schweppes mixy.

Pre Granini sme prispôsobili zónu deťom, ktorým sme mohli ponúknuť horúce džúsy s výborným ovocím a zároveň organizovať súťaže s moderátorom, ktoré deti jednoducho milovali.

Jedinečný koncept D-CAFFE pre Davidoff bol veľkou výzvou. Aby sme vytvoriili prostredie, ktoré odzrkadlí prémiovosť značky, pripravili sme špičkovú kávu, prosecco, miešané drinky a samozrejme tabakové produkty, ktoré si obľúbila najmä pánska časť návštevníkov.

Neočakávaný koncept v zóne NILIO umožnil návštevníkom vychutnať unikátne zohrievané nealko aj alko pivo dochutené radom ingrediencií. Vytvorili sme ním skvelé miesto na relax a oddych po náročnom dni na snehu.



11 x event
TRVANIE
14 200
PREJAZDENÝCH KM
1672
OSOBOHODINY PRÁCE
55 ks
POSTAVENÝCH STANOV
25 000
POČET NÁVŠTEVNÍKOV
392 000
DOSAH NA SOC. SIEŤACH
Svet kulinárskych zážitkov

Svet kulinárskych zážitkov

Zákazníkom sme vytvorili príležitosť zažiť prínos kuchýň Oresi na vlastnej koži. Po pracovnej dobe. Mimo otváracích hodín.

Viac
Migrácia značky GOLDEN GATE

Migrácia značky GOLDEN GATE

Promo bolo nevyhnutné naplánovať a postaviť v čase rozbiehajucej sa druhej vlny COVID-19 a plošného testovania.

Viac
Expedícia CERVA 2020

Expedícia CERVA 2020

Vybrali sme sa do čarovného mestečka Bad Gastein. Vychýrený rakúsky lyžiarsky a kúpeľný raj...

Viac
Festivalové leto Stock

Festivalové leto Stock

Ako sa zabaviť, a popritom zvýšiť predaj a povedomie o značke? Zahájili sme nezabudnuteľnú tour...

Viac
Dobrodružná otváračka DPD

Dobrodružná otváračka DPD

Otváranie nového logistického centra spoločnosti DPD sa nevyhlo poriadnej zmene počasia a prinieslo nové výzvy. Výsledok? Event, na ktorý sa nezabúda.

Viac